h1

h2

h3

h4

h5
h6
TY  - CONF
AU  - Hoffmann, Hendrik
AU  - Jacobs, Georg
AU  - Kramer, Achim
AU  - Pelger, Christian Martin
TI  - Evaluation of the efficiency improvement potential of diesel multiple unit railcars by the use of an electrical power split hybrid drive
VL  - 154
CY  - Berlin ; Offenbach
PB  - VDE Verlag
M1  - RWTH-2018-225094
T2  - ETG-Fachbericht
SP  - 57-62
PY  - 2017
N1  - Zweitveröffentlicht auf dem Publikationsserver der RWTH Aachen University 2020. - Datenträger: 1 CD-ROM
T2  - 7. VDE/VDI-Fachtagung Antriebssysteme
CY  - 22 Nov 2017 - 23 Nov 2017, Karlsruhe (Germany)
Y2  - 22 Nov 2017 - 23 Nov 2017
M2  - Karlsruhe, Germany
LB  - PUB:(DE-HGF)7 ; PUB:(DE-HGF)8
DO  - DOI:10.18154/RWTH-2018-225094
UR  - https://publications.rwth-aachen.de/record/726638
ER  -