h1

h2

h3

h4

h5
h6
000749147 001__ 749147
000749147 005__ 20230913084852.0
000749147 0247_ $$2DOI$$a10.25967/480153
000749147 0247_ $$2URN$$aurn:nbn:de:101:1-2018121412060510515327
000749147 0247_ $$2datacite_doi$$a10.18154/RWTH-2018-229900
000749147 037__ $$aRWTH-2018-229900
000749147 041__ $$aEnglish
000749147 1001_ $$0P:(DE-82)IDM03230$$aAigner, Benedikt$$b0$$eCorresponding author$$urwth
000749147 1112_ $$a67. Deutscher Luft- und Raumfahrtkongress$$cFriedrichshafen$$d2018-09-04 - 2018-09-06$$gDLRK 2018$$wGermany
000749147 245__ $$aDesign of a Hybrid Electric Propulsion System within a Preliminary Aircraft Design Software Environment$$honline
000749147 260__ $$aBonn$$bDeutsche Gesellschaft für Luft- und Raumfahrt - Lilienthal-Oberth e.V.$$c2018
000749147 29510 $$aLuft- und Raumfahrt - Digitalisierung und Vernetzung : Deutscher Luft- und Raumfahrtkongress 2018 : 04.-06. September 2018, Friedrichshafen, Graf-Zeppelin-Haus / DGLR
000749147 300__ $$a4800153, 1-14
000749147 3367_ $$033$$2EndNote$$aConference Paper
000749147 3367_ $$0PUB:(DE-HGF)8$$2PUB:(DE-HGF)$$aContribution to a conference proceedings$$bcontrib$$mcontrib
000749147 3367_ $$2BibTeX$$aINPROCEEDINGS
000749147 3367_ $$2DRIVER$$aconferenceObject
000749147 3367_ $$2DataCite$$aOutput Types/Conference Paper
000749147 3367_ $$2ORCID$$aCONFERENCE_PAPER
000749147 591__ $$aGermany
000749147 7001_ $$0P:(DE-82)759846$$aNollmann, Maximilian$$b1$$urwth
000749147 7001_ $$0P:(DE-82)IDM04972$$aStumpf, Eike$$b2$$urwth
000749147 8564_ $$uhttps://publications.rwth-aachen.de/record/749147/files/749147.pdf$$yOpenAccess
000749147 8564_ $$uhttps://publications.rwth-aachen.de/record/749147/files/749147.gif?subformat=icon$$xicon$$yOpenAccess
000749147 8564_ $$uhttps://publications.rwth-aachen.de/record/749147/files/749147.jpg?subformat=icon-180$$xicon-180$$yOpenAccess
000749147 8564_ $$uhttps://publications.rwth-aachen.de/record/749147/files/749147.jpg?subformat=icon-700$$xicon-700$$yOpenAccess
000749147 909CO $$ooai:publications.rwth-aachen.de:749147$$pdnbdelivery$$popenaire$$popen_access$$purn$$pdriver$$pVDB
000749147 9101_ $$0I:(DE-588b)36225-6$$6P:(DE-82)IDM03230$$aRWTH Aachen$$b0$$kRWTH
000749147 9101_ $$0I:(DE-588b)36225-6$$6P:(DE-82)759846$$aRWTH Aachen$$b1$$kRWTH
000749147 9101_ $$0I:(DE-588b)36225-6$$6P:(DE-82)044861$$aRWTH Aachen$$b2$$kRWTH
000749147 9151_ $$0StatID:(DE-HGF)0021$$2StatID$$aNo peer reviewed article$$x0
000749147 915__ $$0LIC:(DE-HGF)CCBYNC4$$2HGFVOC$$aCreative Commons Attribution-NonCommercial CC BY-NC 4.0
000749147 915__ $$0StatID:(DE-HGF)0510$$2StatID$$aOpenAccess
000749147 9201_ $$0I:(DE-82)415310_20140620$$k415310$$lLehrstuhl und Institut für Luft- und Raumfahrtsysteme (ILR)$$x0
000749147 961__ $$c2018-11-08T07:53:55.736980$$x2018-11-08T07:53:55.736980$$z2018-11-08
000749147 9801_ $$aFullTexts
000749147 980__ $$aI:(DE-82)415310_20140620
000749147 980__ $$aUNRESTRICTED
000749147 980__ $$aVDB
000749147 980__ $$acontrib