h1

h2

h3

h4

h5
h6
%0 Conference Paper
%A Peng, Hujun
%A Rapol, Satish
%A Deng, Kai
%A Thul, Andreas Christian
%A Löwenstein, Lars
%A Li, Weihan
%A Ünlübayir, Cem
%A Sauer, Dirk Uwe
%A Hameyer, Kay
%T Optimal Energy Management Strategy Based on the Pontryagin’s Minimum Principle for a Hybrid Train Powered by Fuel Cells and Batteries
%C Aachen
%I [RWTH Aachen]
%M RWTH-2020-00274
%P 414-435
%D 2020
%Z Veröffentlicht auf dem Publikationsserver der RWTH Aachen University
%< IRSA 2019 : Tagungsband, Proceedings : 2nd International Railway Symposium Aachen, Aachen, Germany, 26-28 November 2019 / Herausgeber Univ.-Prof. Dr. ir. Dr. h. c. De Doncker, Rik W. (Institut für Stromrichtertechnik und elektrische Antriebe (ISEA), Aachen), Univ.-Prof. Dr.-Ing. Nießen, Nils (Verkehrswissenschaftliches Institut (VIA), Aachen), Univ.-Prof. Dr.-Ing. Schindler, Christian (Institut für Schienenfahrzeuge und Transportsysteme (IFS)/Institute of Rail Vehicles and Transport Systems
%B 2. International Railway Symposium Aachen
%C 26 Nov 2019 - 28 Nov 2019, Aachen (Germany)
Y2 26 Nov 2019 - 28 Nov 2019
M2 Aachen, Germany
%F PUB:(DE-HGF)8
%9 Contribution to a conference proceedings
%R 10.18154/RWTH-2020-00274
%U https://publications.rwth-aachen.de/record/775826