h1

h2

h3

h4

h5
h6
http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

How do multiple meanings affect word learning and remapping?

; ;

In
Memory & cognition

ImpressumHeidelberg [u.a.] : Springer

ISSN1532-5946

Published: 24 March 2025

Online
DOI: 10.3758/s13421-025-01706-z

DOI: 10.18154/RWTH-2025-04121
URL: https://publications.rwth-aachen.de/record/1010465/files/1010465.pdf

Einrichtungen

  1. Lehrstuhl und Institut für Psychologie (721110)

Projekte

  1. OAPKF - Open-Access-Publikation mit Unterstützung der RWTH Aachen University (021000-OAPKF) (021000-OAPKF)
  2. DFG project G:(GEPRIS)505754094 - Statistisches Wörterlernen in bilingualen Menschen: Die Untersuchung von Veränderungen des Lernverhaltens aufgrund von Unterschieden in der Sprachumgebung (505754094) (505754094)

Thematische Einordnung (Klassifikation)
DDC: 333.7

OpenAccess:
Download fulltext PDF

Dokumenttyp
Journal Article

Format
online

Sprache
English

Anmerkung
Peer reviewed article

Externe Identnummern
SCOPUS: SCOPUS:2-s2.0-105000695645
WOS Core Collection: WOS:001450656300001
PubMed: pmid:40126863

Interne Identnummern
RWTH-2025-04121
Datensatz-ID: 1010465

Beteiligte Länder
Germany

 GO


Medline ; Creative Commons Attribution CC BY 4.0 ; OpenAccess ; Clarivate Analytics Master Journal List ; Current Contents - Social and Behavioral Sciences ; DEAL Springer ; Ebsco Academic Search ; Essential Science Indicators ; IF < 5 ; JCR ; SCOPUS ; Social Sciences Citation Index

QR Code for this record

The record appears in these collections:
Document types > Articles > Journal Articles
Faculty of Arts and Humanities (Fac.7)
Publication server / Open Access
Public records
Publication Charges
Publications database
721110

 Record created 2025-04-24, last modified 2025-10-06


OpenAccess:
Download fulltext PDF
Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)