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http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

Design and numerical optimization of thick airfoils including blunt trailing edges

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In
[AIAA 44th Aerospace Sciences Meeting and Exhibit, JAN 09-12, 2006, Reno, NV]

In
Journal of aircraft 44(1), Seiten/Artikel-Nr.:232-240

Konferenz/Event:AIAA 44th Aerospace Sciences Meeting and Exhibit , Reno , USA , 2006-01-09 - 2006-01-12

ImpressumReston, Va. [u.a.] : American Institute of Aeronautics and Astronautics

ISSN0021-8669

Online
DOI: 10.2514/1.23057


Einrichtungen

  1. Lehrstuhl für Strömungslehre und Aerodynamisches Institut (415110)



Dokumenttyp
Journal Article/Contribution to a conference proceedings

Format
online, print

Sprache
English

Anmerkung
Peer reviewed article

Externe Identnummern
WOS Core Collection: WOS:000244136500024
SCOPUS: SCOPUS:2-s2.0-33847761088

Interne Identnummern
RWTH-CONV-066325
Datensatz-ID: 190318

Beteiligte Länder
Germany, USA

Lizenzstatus der Zeitschrift

 GO


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Dokumenttypen > Ereignisse > Beiträge zu Proceedings
Dokumenttypen > Aufsätze > Zeitschriftenaufsätze
Fakultät für Maschinenwesen (Fak.4)
Öffentliche Einträge
Publikationsdatenbank
415110

 Datensatz erzeugt am 2013-01-28, letzte Änderung am 2023-12-15



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