h1

h2

h3

h4

h5
h6
http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

Functional imaging of multimodal communication: audiovisual attention and naturalistic stimulation = Funktionelle Bildgebung multimodaler Kommunikation: Audiovisuelle Aufmerksamkeitsprozesse und naturalistische Stimulation



Verantwortlichkeitsangabevorgelegt von Master of Science RWTH Aachen University Dhana Wolf

ImpressumAachen 2018

Umfang[30] Seiten : Illustrationen


Dissertation, RWTH Aachen University, 2018, Kumulative Dissertation


Genehmigende Fakultät
Fak10

Hauptberichter/Gutachter
;

Tag der mündlichen Prüfung/Habilitation
2018-07-18

Einrichtungen

  1. Lehrstuhl für Psychiatrie, Psychotherapie und Psychosomatik (535500-2)
  2. SignGes Kompetenzzentrum für Gebärdensprache und Gestik der RWTH Aachen (001434)

Thematische Einordnung (Klassifikation)
DDC: 610

Kurzfassung
online nicht verfügbar


Dokumenttyp
Dissertation / PhD Thesis

Format
print

Sprache
English

Externe Identnummern
HBZ: HT019822178

Interne Identnummern
RWTH-2018-229095
Datensatz-ID: 745860

Beteiligte Länder
Germany

 GO


Related:

http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png Journal Article  ;  ;  ;  ;
Perceived Conventionality in Co-speech Gestures Involves the Fronto-Temporal Language Network
Frontiers in human neuroscience 11, 573 () [10.3389/fnhum.2017.00573]  GO OpenAccess  Download fulltext Files BibTeX | EndNote: XML, Text | RIS

http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png Journal Article  ;  ;  ;  ;  ;
Emotional valence and spatial congruency differentially modulate crossmodal processing : an fMRI study
Frontiers in human neuroscience 8, 659 () [10.3389/fnhum.2014.00659]  GO OpenAccess  Download fulltext Files BibTeX | EndNote: XML, Text | RIS



QR Code for this record

The record appears in these collections:
Document types > Theses > Ph.D. Theses
Faculty of Arts and Humanities (Fac.7)
Faculty of Medicine (Fac.10)
Public records
535500\-2
Publications database
001434

 Record created 2018-10-17, last modified 2023-04-08



Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)