h1

h2

h3

h4

h5
h6
http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

Digitalisierte Bildungsprozesse: Eine soziologische Betrachtung und Kritik

;

In
Digitalisierung und Bildung

In
ZEP : Zeitschrift für internationale Bildungsforschung und Entwicklungspädagogik 41(3), Seiten/Artikel-Nr.:8-12

ImpressumMünster : Waxmann

ISSN2699-5549

Online
DOI: 10.31244/zep.2018.03.03

DOI: 10.18154/RWTH-2021-08182
URL: https://publications.rwth-aachen.de/record/825293/files/825293.pdf

Einrichtungen

  1. Lehrstuhl für Soziologie mit dem Schwerpunkt Technik- und Organisationssoziologie (761310)


OpenAccess:
Download fulltext PDF

Dokumenttyp
Journal Article/Contribution to a book

Format
online, print

Sprache
German

Anmerkung
Peer reviewed article

Interne Identnummern
RWTH-2021-08182
Datensatz-ID: 825293

Beteiligte Länder
Germany

Lizenzstatus der Zeitschrift

 GO


Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs CC BY-NC-ND 4.0 ; OpenAccess

QR Code for this record

The record appears in these collections:
Document types > Books > Contributions to a book
Document types > Articles > Journal Articles
Faculty of Arts and Humanities (Fac.7)
Publication server / Open Access
Public records
Publications database
761310

 Record created 2021-08-26, last modified 2025-10-20


OpenAccess:
Download fulltext PDF
Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)