h1

h2

h3

h4

h5
h6
http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

An approach to improve immersion in the VR Classroom by realizing psycho-acoustical factors of auditory perception through unity-based audio effects and algorithms = Ansatz zur Erhöhung der Immersion im VR-Klassenzimmer durch die Realisierung psychoakustischer Faktoren der Hörwahrnehmung anhand Unity-basierter Audioeffekte und Algorithmen



Verantwortlichkeitsangabepresented by Khadjavian, Martin

ImpressumAachen : RWTH Aachen University 2022

Umfang1 Online-Ressource : Illustrationen, Diagramme


Bachelorarbeit, RWTH Aachen University, 2022

Veröffentlicht auf dem Publikationsserver der RWTH Aachen University


Genehmigende Fakultät
Fak01

Hauptberichter/Gutachter
; ;

Tag der mündlichen Prüfung/Habilitation
2022-04-22

Online
DOI: 10.18154/RWTH-2022-08894
URL: https://publications.rwth-aachen.de/record/853507/files/853507.pdf

Einrichtungen

  1. Lehr- und Forschungsgebiet Informatik 9 (Lerntechnologien) (122420)
  2. Fachgruppe Informatik (120000)

Thematische Einordnung (Klassifikation)
DDC: 004

OpenAccess:
Download fulltext PDF

Dokumenttyp
Bachelor Thesis

Format
online

Sprache
English

Interne Identnummern
RWTH-2022-08894
Datensatz-ID: 853507

Beteiligte Länder
Germany

 GO


OpenAccess

QR Code for this record

The record appears in these collections:
Document types > Theses > Bachelor Theses
Publication server / Open Access
Faculty of Computer Science (Fac.9)
Public records
Publications database
120000
122420

 Record created 2022-09-13, last modified 2024-11-12


OpenAccess:
Download fulltext PDF
Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)