h1

h2

h3

h4

h5
h6
http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

Paving the Way to Autonomy – Influencing Factors for the Acceptance of Autonomously Operating Transportation Services in Rural Germany

; ;

In
Human factors in transportation : proceedings of 13th AHFE International Conference on Human Factors in Transportation, New York, USA, July 24-28, 2022 / Editors: Katie Plant, Gesa Praetorius, Seiten/Artikel-Nr: 261-271

Konferenz/Event:13. AHFE International Conference on Human Factors in Transportation , New York , USA , 2022-07-24 - 2022-07-28

Konferenz/Event:13. International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics , New York , USA , AHFE 2022 , 2022-07-24 - 2022-07-28

ImpressumNew York, United States of America : AHFE Open Access

Umfang261-271

ISBN978-1-958651-36-0

ReiheAHFE international ; 60, Advances in transportation

Online
DOI: 10.18154/RWTH-2022-09807
DOI: 10.54941/ahfe1002456

URL: https://publications.rwth-aachen.de/record/854849/files/854849.pdf
URL: https://openaccess.cms-conferences.org/

Einrichtungen

  1. HCI Center (080013)
  2. Lehrstuhl für Kommunikationswissenschaft (735410)


OpenAccess:
Volltext herunterladen PDF
Externer link:
Volltext herunterladenHomepage of publisher

Dokumenttyp
Contribution to a book/Contribution to a conference proceedings

Format
online

Sprache
English

Anmerkung
Peer reviewed article

Interne Identnummern
RWTH-2022-09807
Datensatz-ID: 854849

Beteiligte Länder
Germany

 GO


Creative Commons Attribution CC BY 4.0 ; OpenAccess

QR Code for this record

The record appears in these collections:
Dokumenttypen > Ereignisse > Beiträge zu Proceedings
Dokumenttypen > Bücher > Buchbeiträge
Publikationsserver / Open Access
Zentrale und weitere Einrichtungen
Philosophische Fakultät (Fak.7)
Öffentliche Einträge
Publikationsdatenbank
080013

 Datensatz erzeugt am 2022-10-23, letzte Änderung am 2025-04-28


OpenAccess:
Volltext herunterladen PDF
Externer link:
Volltext herunterladenHomepage of publisher
Dieses Dokument bewerten:

Rate this document:
1
2
3
 
(Bisher nicht rezensiert)