h1

h2

h3

h4

h5
h6
http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

MILKI-PSY Cloud: MLOps-based Multimodal Sensor Stream Processing Pipeline for Learning Analytics in Psychomotor Education

;

In
MILeS 2022 : Multimodal Immersive Learning Systems 2022 : proceedings of the Second International Workshop on Multimodal Immersive Learning Systems (MILeS 2022) at the Seventeenth European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL 2022) : Toulouse, France, September 12th-16th, 2022 / edited by Khaleel Asyraaf Mat Sanusi, Bibeg Limbu, Jan Schneider, Daniele Di Mitri, Roland Klemke, Seiten/Artikel-Nr: 8-14

Konferenz/Event:17. European Conference on Technology Enhanced Learning , Toulouse , France , EC-TEL 2022 , 2022-09-12 - 2022-09-16

Konferenz/Event:2. International Workshop on Multimodal Immersive Learning Systems , Toulouse , France , MILeS 2022 , 2022-09-12 - 2022-09-16

ImpressumAachen, Germany : RWTH-Aachen

Umfang8-14

ReiheCEUR workshop proceedings ; 3247

Online
DOI: 10.18154/RWTH-2022-09814
URL: https://publications.rwth-aachen.de/record/854856/files/854856.pdf
URL: https://ceur-ws.org/Vol-3247/paper1.pdf

Einrichtungen

  1. Lehrstuhl für Informatik 5 (Informationssysteme und Datenbanken) (124510)
  2. Fachgruppe Informatik (120000)


OpenAccess:
Volltext herunterladen PDF
Externer link:
Volltext herunterladenVolltext

Dokumenttyp
Contribution to a book/Contribution to a conference proceedings

Format
online

Sprache
English

Anmerkung
Peer reviewed article

Externe Identnummern
SCOPUS: SCOPUS:2-s2.0-85140887150

Interne Identnummern
RWTH-2022-09814
Datensatz-ID: 854856

Beteiligte Länder
Germany

 GO


Creative Commons Attribution CC BY 4.0 ; OpenAccess

QR Code for this record

The record appears in these collections:
Dokumenttypen > Ereignisse > Beiträge zu Proceedings
Dokumenttypen > Bücher > Buchbeiträge
Fakultät für Mathematik, Informatik und Naturwissenschaften (Fak.1) > Fachgruppe Informatik
Publikationsserver / Open Access
Öffentliche Einträge
Publikationsdatenbank
120000
124510

 Datensatz erzeugt am 2022-10-24, letzte Änderung am 2025-07-17


OpenAccess:
Volltext herunterladen PDF
Externer link:
Volltext herunterladenVolltext
Dieses Dokument bewerten:

Rate this document:
1
2
3
 
(Bisher nicht rezensiert)