h1

h2

h3

h4

h5
h6
http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

Collaborative Learning in Mixed Reality Using WebXR and H5P

;

In
Methodologies and intelligent systems for technology enhanced learning, 13th International Conference / Marcelo Milrad, Nuno Otero, María Cruz Sánchez‑Gómez, Juan José Mena, Dalila Durães, Filippo Sciarrone, Claudio Alvarez-Gómez, Manuel Rodrigues, Pierpaolo Vittorini, Rosella Gennari, Tania Di Mascio, Marco Temperini, Fernando De la Prieta editors, Seiten/Artikel-Nr: 239-249

Konferenz/Event:13. International Conference on Methodologies and Intelligent Systems for Technology Enhanced Learning , Guimarães , Portugal , MIS4TEL 2023 , 2023-07-12 - 2023-07-14

ImpressumCham, Switzerland : Springer

Umfang239-249

ISBN978-3-031-41225-7, 978-3-031-41226-4

ReiheLecture notes in networks and systems ; 764

Online
DOI: 10.1007/978-3-031-41226-4_25

URL: https://publications.rwth-aachen.de/record/968158/files/968158.pdf

Einrichtungen

  1. Lehrstuhl für Informatik 5 (Informationssysteme und Datenbanken) (124510)
  2. Fachgruppe Informatik (120000)
  3. Lehr- und Forschungsgebiet Informatik 3 (Softwarekonstruktion) (121620)

Projekte

  1. BMBF 16DHB2213 - Verbundprojekt: Personalisierte Kompetenzentwicklung und hybrides KI-Mentoring - tech4compKI; Teilvorhaben: Verteilte Datenanalyse zur Bestimmung von Personmerkmalen (16DHB2213) (16DHB2213)

Restricted:
Download fulltext PDF

Dokumenttyp
Contribution to a book/Contribution to a conference proceedings

Format
online, print

Sprache
English

Anmerkung
Peer reviewed article

Externe Identnummern
SCOPUS: SCOPUS:2-s2.0-85172703354

Interne Identnummern
RWTH-2023-08449
Datensatz-ID: 968158

Beteiligte Länder
Germany

 GO


QR Code for this record

The record appears in these collections:
Document types > Events > Contributions to a conference proceedings
Document types > Books > Contributions to a book
Faculty of Computer Science (Fac.9)
Public records
Publications database
120000
121620
124510

 Record created 2023-08-31, last modified 2025-10-27


Restricted:
Download fulltext PDF
Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)