h1

h2

h3

h4

h5
h6
http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

Motivating Learners with Gamified Chatbot-Assisted Learning Activities

; ; ;

In
Advances in web-based learning - ICWL 2023 : 22nd international conference, ICWL 2023, Sydney, NSW, Australia, November 26-28, 2023 : proceedings / Haoran Xie, Chiu-Lin Lai, Wei Chen, Guandong Xu, Elvira Popescu, editors, Seiten/Artikel-Nr: 189-203

Konferenz/Event:22. International Conference , Sydney, NSW , Australia , ICWL 2023 , 2023-11-26 - 2023-11-28

ImpressumSingapore : Springer

Umfang189-203

ISBN978-981-99-8384-1, 978-981-99-8385-8, 978-981-9983-84-1, 978-981-9983-85-8, 978-981-9983-86-5

ReiheLecture notes in computer science ; 14409

Online
DOI: 10.1007/978-981-99-8385-8_15


Einrichtungen

  1. Lehrstuhl für Informatik 5 (Informationssysteme und Datenbanken) (124510)
  2. Lehrstuhl für Informatik 5 (Informationssysteme und Datenbanken) (121810)
  3. Fachgruppe Informatik (120000)

Projekte

  1. BMBF 16DHB2213 - Verbundprojekt: Personalisierte Kompetenzentwicklung und hybrides KI-Mentoring - tech4compKI; Teilvorhaben: Verteilte Datenanalyse zur Bestimmung von Personmerkmalen (16DHB2213) (16DHB2213)


Dokumenttyp
Contribution to a book/Contribution to a conference proceedings

Format
online, print

Sprache
English

Anmerkung
Peer reviewed article

Externe Identnummern
SCOPUS: SCOPUS:2-s2.0-85178627390
WOS Core Collection: WOS:001162054600015

Interne Identnummern
RWTH-2023-11006
Datensatz-ID: 973788

Beteiligte Länder
Germany, Luxembourg

 GO


NationallizenzNationallizenz ; SCOPUS

QR Code for this record

The record appears in these collections:
Document types > Events > Contributions to a conference proceedings
Document types > Books > Contributions to a book
Faculty of Computer Science (Fac.9)
Documents in print
Public records
120000
121810
124510

 Record created 2023-11-24, last modified 2024-06-11



Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)