h1

h2

h3

h4

h5
h6
http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

Scalable Mentoring Support with a Large Language Model Chatbot

; ; ; ; ;

In
Technology enhanced learning for inclusive and equitable quality education : 19th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2024 Krems, Austria, September 16–20, 2024 : proceedings / Rafael Ferreira Mello, Nikol Rummel, Ioana Jivet, Gerti Pishtari, José A. Ruipérez Valiente editors. - Part 2, Seiten/Artikel-Nr: 260-266

Konferenz/Event:19. European Conference on Technology Enhanced Learning , Krems , Austria , EC-TEL 2024 , 2024-09-16 - 2024-09-20

ImpressumCham, Switzerland : Springer

Umfang260-266

ISBN978-3-031-72311-7, 978-3-031-72312-4, 978-3-031-72313-1

ReiheLecture notes in computer science ; 15160

Online
DOI: 10.1007/978-3-031-72312-4_37


Einrichtungen

  1. Lehrstuhl für Informationssysteme und Datenbanken (Informatik 5) (124510)
  2. Fachgruppe Informatik (120000)
  3. Lehrstuhl für Informationssysteme und Datenbanken (Informatik 5) (121810)

Projekte

  1. BMBF 16DHB2213 - Verbundprojekt: Personalisierte Kompetenzentwicklung und hybrides KI-Mentoring - tech4compKI; Teilvorhaben: Verteilte Datenanalyse zur Bestimmung von Personmerkmalen (16DHB2213) (16DHB2213)


Dokumenttyp
Contribution to a book/Contribution to a conference proceedings

Format
online

Sprache
English

Externe Identnummern
SCOPUS: SCOPUS:2-s2.0-85205323742
WOS Core Collection: WOS:001332998900037

Interne Identnummern
RWTH-2024-08513
Datensatz-ID: 992991

Beteiligte Länder
Germany

 GO


NationallizenzNationallizenz ; SCOPUS

QR Code for this record

The record appears in these collections:
Document types > Events > Contributions to a conference proceedings
Document types > Books > Contributions to a book
Faculty of Mathematics, Computer Science and Natural Sciences (Fac.1) > Department of Computer Science
Public records
Publications database
120000
121810
124510

 Record created 2024-09-13, last modified 2025-07-18



Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)