http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png
Scalable Mentoring Support with a Large Language Model Chatbot
Soliman, Hassan (Corresponding author) ; Kravcik, Milos ; Neumann, Alexander TobiasRWTH* ; Yin, YueRWTH* ; Pengel, Norbert ; Haag, Maike
In
Technology enhanced learning for inclusive and equitable quality education : 19th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2024 Krems, Austria, September 16–20, 2024 : proceedings / Rafael Ferreira Mello, Nikol Rummel, Ioana Jivet, Gerti Pishtari, José A. Ruipérez Valiente editors. - Part 2, Seiten/Artikel-Nr: 260-266
2024
Konferenz/Event:19. European Conference on Technology Enhanced Learning
, Krems , Austria , EC-TEL 2024 , 2024-09-16 - 2024-09-20
ImpressumCham, Switzerland : Springer
Umfang260-266
ISBN978-3-031-72311-7, 978-3-031-72312-4, 978-3-031-72313-1
ReiheLecture notes in computer science ; 15160
Online
DOI: 10.1007/978-3-031-72312-4_37
10.1007/978-3-031-72312-4_37
Einrichtungen
- Lehrstuhl für Informationssysteme und Datenbanken (Informatik 5) (124510)
- Fachgruppe Informatik (120000)
- Lehrstuhl für Informationssysteme und Datenbanken (Informatik 5) (121810)
Projekte
- BMBF 16DHB2213 - Verbundprojekt: Personalisierte Kompetenzentwicklung und hybrides KI-Mentoring - tech4compKI; Teilvorhaben: Verteilte Datenanalyse zur Bestimmung von Personmerkmalen (16DHB2213) (16DHB2213)
Dokumenttyp
Contribution to a book/Contribution to a conference proceedings
Format
online
Sprache
English
Externe Identnummern
SCOPUS: SCOPUS:2-s2.0-85205323742
WOS Core Collection: WOS:001332998900037
Interne Identnummern
RWTH-2024-08513
Datensatz-ID: 992991
Beteiligte Länder
Germany
