h1

h2

h3

h4

h5
h6
http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

Since 2015 the SinoGerman research project SIGN supports water quality improvement in the Taihu region, China

; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;

In
Environmental sciences Europe : ESEU 28(1), Seiten/Artikel-Nr.:24

ImpressumBerlin : Springer

ISSN2190-4715

Online
DOI: 10.18154/RWTH-2016-09250
DOI: 10.1186/s12302-016-0092-7

URL: http://publications.rwth-aachen.de/record/674251/files/674251.pdf
URL: http://publications.rwth-aachen.de/record/674251/files/674251.pdf?subformat=pdfa

Einrichtungen

  1. Lehrstuhl für Siedlungswasserwirtschaft und Siedlungsabfallwirtschaft und Institut für Siedlungswasserwirtschaft (314110)
  2. Lehr- und Forschungsgebiet Ökosystemanalyse (162420)
  3. gaiac - Forschungsinstitut für Ökosystemanalyse und -bewertung e.V. (052000)
  4. Fachgruppe Biologie (160000)


Thematische Einordnung (Klassifikation)
DDC: 570

OpenAccess:
Download fulltext PDF Download fulltext PDF (PDFA)

Dokumenttyp
Journal Article

Format
online

Sprache
English

Anmerkung
Peer reviewed article

Externe Identnummern
SCOPUS: SCOPUS:2-s2.0-84993994758
WOS Core Collection: WOS:000394493900001
PubMed: pmid:27840787

Interne Identnummern
RWTH-2016-09250
Datensatz-ID: 674251

Beteiligte Länder
Germany, Peoples R China

 GO


Creative Commons Attribution CC BY 4.0 ; DOAJ ; OpenAccess ; BIOSIS Previews ; DOAJ Seal ; SCOPUS ; Thomson Reuters Master Journal List

QR Code for this record

The record appears in these collections:
Document types > Articles > Journal Articles
Faculty of Mathematics, Computer Science and Natural Sciences (Fac.1) > Department of Biology
Affiliated Institutes and Associations
Faculty of Civil Engineering (Fac.3)
Publication server / Open Access
Public records
Publications database
160000
314110
162420
052000

 Record created 2016-11-11, last modified 2023-02-27


OpenAccess:
Download fulltext PDF Download fulltext PDF (PDFA)
Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)