h1

h2

h3

h4

h5
h6
http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

Classroom-based learning dynamics: the role of interbrain synchrony

; ; ;

In
Trends Cogn Sci 28(12), Seiten/Artikel-Nr.:1063-1065

ImpressumAmsterdam [u.a.] : Elsevier Science

ISSN1879-307X

Online
DOI: 10.1016/j.tics.2024.10.003


Einrichtungen

  1. Klinik und Lehrstuhl für Kinder- und Jugendpsychiatrie und -psychotherapie (535520-2)
  2. Juniorprofessur für Soziale Entwicklungsneurowissenschaften (952130)
  3. Lehr- und Forschungsgebiet Klinische Neuropsychologie im Kindes- und Jugendalter (535520-3)
  4. JARA-BRAIN (080010)



Dokumenttyp
Journal Article (Editorial)

Format
online, print

Sprache
English

Externe Identnummern
SCOPUS: SCOPUS:2-s2.0-85208077919
WOS Core Collection: WOS:001374913700001
PubMed: pmid:39496533

Interne Identnummern
RWTH-CONV-254635
Datensatz-ID: 1008235

Beteiligte Länder
Germany, Singapore, UK

Lizenzstatus der Zeitschrift

 GO


Medline ; Clarivate Analytics Master Journal List ; Current Contents - Life Sciences ; Current Contents - Social and Behavioral Sciences ; Ebsco Academic Search ; Essential Science Indicators ; SCOPUS ; Science Citation Index Expanded ; Social Sciences Citation Index ; Web of Science Core Collection

QR Code for this record

The record appears in these collections:
Document types > Articles > Journal Articles
Faculty of Medicine (Fac.10)
Central and Other Institutions
535520\-3
Public records
535520\-2
Publications database
080010

 Record created 2025-03-18, last modified 2025-10-20



Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)