h1

h2

h3

h4

h5
h6
http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

Systematic framework for deep learning-based predictive injection control with Bayesian hyperparameter optimization for a hydrogen/diesel dual-fuel engine

; ; ; ; ; ;

In
Control engineering practice 164, Seiten/Artikel-Nr.:106513

ImpressumAmsterdam [u.a.] : Elsevier Science

Umfang[1]-14

ISSN1873-6939

Online
DOI: 10.1016/j.conengprac.2025.106513

DOI: 10.18154/RWTH-2025-06761
URL: https://publications.rwth-aachen.de/record/1016130/files/1016130.pdf

Einrichtungen

  1. Lehr- und Forschungsgebiet Mechatronik in mobilen Antrieben (422320)


Thematische Einordnung (Klassifikation)
DDC: 620

OpenAccess:
Volltext herunterladen PDF

Dokumenttyp
Journal Article

Format
online, print

Sprache
English

Anmerkung
Peer reviewed article

Externe Identnummern
SCOPUS: SCOPUS:2-s2.0-105012374353
WOS Core Collection: WOS:001550240800005

Interne Identnummern
RWTH-2025-06761
Datensatz-ID: 1016130

Beteiligte Länder
Germany

Lizenzstatus der Zeitschrift

 GO


Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs CC BY-NC-ND 4.0 ; OpenAccess ; Clarivate Analytics Master Journal List ; Current Contents - Engineering, Computing and Technology ; Ebsco Academic Search ; Essential Science Indicators ; IF < 5 ; JCR ; SCOPUS ; Science Citation Index Expanded ; Web of Science Core Collection

QR Code for this record

The record appears in these collections:
Dokumenttypen > Aufsätze > Zeitschriftenaufsätze
Fakultät für Maschinenwesen (Fak.4)
Publikationsserver / Open Access
Öffentliche Einträge
Publikationsdatenbank
422320

 Datensatz erzeugt am 2025-08-11, letzte Änderung am 2025-10-01


OpenAccess:
Volltext herunterladen PDF
Dieses Dokument bewerten:

Rate this document:
1
2
3
 
(Bisher nicht rezensiert)