h1

h2

h3

h4

h5
h6
http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

Analysis of a drag reduced flat plate turbulent boundary layer via uniform momentum zones

; ; ; ; ;

In
Aerospace science and technology 96, Seiten/Artikel-Nr.:105552

ImpressumAmsterdam [u.a.] : Elsevier Science

Umfang1-11

ISSN1626-3219

Received 11 September 2019, Revised 8 November 2019, Accepted 9 November 2019, Available online 19 November 2019

Online
DOI: 10.1016/j.ast.2019.105552


Einrichtungen

  1. Lehrstuhl für Strömungslehre und Aerodynamisches Institut (415110)
  2. Lehrstuhl und Institut für fluidtechnische Antriebe und Systeme (412810)


Thematische Einordnung (Klassifikation)
DDC: 620


Dokumenttyp
Journal Article

Format
online, print

Sprache
English

Anmerkung
Peer reviewed article

Externe Identnummern
SCOPUS: SCOPUS:2-s2.0-85075893694
WOS Core Collection: WOS:000510081700048

Interne Identnummern
RWTH-2020-02946
Datensatz-ID: 785083

Beteiligte Länder
Australia, Germany

 GO


Current Contents - Engineering, Computing and Technology ; Ebsco Academic Search ; SCOPUS ; Science Citation Index ; Science Citation Index Expanded ; Thomson Reuters Master Journal List ; Web of Science Core Collection

QR Code for this record

The record appears in these collections:
Document types > Articles > Journal Articles
Faculty of Mechanical Engineering (Fac.4)
Public records
Publications database
415110
412810

 Record created 2020-03-06, last modified 2023-03-23



Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)