h1

h2

h3

h4

h5
h6
http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

Ballweg, Sandra [Hrsg.]: Portfolioarbeit im Fremdsprachenunterricht : Eine empirische Studie zu Schreibportfolios im DaF-Unterricht. - Tübingen, 2015. - ISBN:978-3823369431



In
Zeitschrift für interkulturellen Fremdsprachenunterricht : ZIF 21(2), Seiten/Artikel-Nr.:143-145

ImpressumDarmstadt : Universitäts- und Landesbibliothek Darmstadt

ISSN1205-6545

Rezension zu: Ballweg, Sandra [Hrsg.]: Portfolioarbeit im Fremdsprachenunterricht : Eine empirische Studie zu Schreibportfolios im DaF-Unterricht. - Tübingen, 2015. - ISBN:978-3823369431

Online
DOI: 10.18154/RWTH-2017-04080
URL: http://publications.rwth-aachen.de/record/688885/files/688885.pdf
URL: http://tujournals.ulb.tu-darmstadt.de/index.php/zif/article/view/820/821

Einrichtungen

  1. Lehr- und Forschungsgebiet Fremdsprachendidaktik (793720)


Thematische Einordnung (Klassifikation)
DDC: 830

OpenAccess:
Download fulltext PDF
External link:
Download fulltextHomepage of journal

Dokumenttyp
Journal Article/Review

Format
online

Sprache
German

Anmerkung
Peer reviewed article

Interne Identnummern
RWTH-2017-04080
Datensatz-ID: 688885

Beteiligte Länder
Germany

 GO


Creative Commons Attribution-NoDerivs CC BY-ND 3.0 ; DOAJ ; OpenAccess ; DOAJ Seal ; Emerging Sources Citation Index ; Thomson Reuters Master Journal List ; Web of Science Core Collection

QR Code for this record

The record appears in these collections:
Document types > Articles > Journal Articles
Document types > Books > Reviews
Faculty of Arts and Humanities (Fac.7)
Publication server / Open Access
Public records
Publications database
793720

 Record created 2017-05-02, last modified 2025-04-10


OpenAccess:
Download fulltext PDF
External link:
Download fulltextHomepage of journal
Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)