h1

h2

h3

h4

h5
h6
http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

More complex than expected—mapping activities and youths’ experiences at BioBlitz events to the rosette model of science communication

; ;

In
Bridging Citizen Science and Science Communication

In
Frontiers in Environmental Science 11, Seiten/Artikel-Nr.:1270579

ImpressumLausanne : Frontiers Media

Umfang1-6

ISSN2296-665X

Published: 24 January 2024

Online
DOI: 10.3389/fenvs.2023.1270579

DOI: 10.18154/RWTH-2024-00826
URL: http://publications.rwth-aachen.de/record/977601/files/977601.pdf

Einrichtungen

  1. Lehr- und Forschungsgebiet Didaktik der Biologie (163620)
  2. Fachgruppe Biologie (160000)

Projekte

  1. LBZ-01 - Publikationen Lehramt RWTH Aachen aus der Fakultät 1 (LBZ-01) (LBZ-01)
  2. LBZ - Publikationen Lehramt RWTH Aachen (LBZ) (LBZ)

Thematische Einordnung (Klassifikation)
DDC: 333.7

OpenAccess:
Volltext herunterladen PDF

Dokumenttyp
Journal Article/Contribution to a book

Format
online

Sprache
English

Anmerkung
Peer reviewed article

Externe Identnummern
WOS Core Collection: WOS:001156593600001
SCOPUS: SCOPUS:2-s2.0-85184438296

Interne Identnummern
RWTH-2024-00826
Datensatz-ID: 977601

Beteiligte Länder
Germany, UK, USA

 GO


Medline ; Creative Commons Attribution CC BY 4.0 ; DOAJ ; OpenAccess ; Article Processing Charges ; BIOSIS Previews ; Biological Abstracts ; Clarivate Analytics Master Journal List ; Current Contents - Agriculture, Biology and Environmental Sciences ; DOAJ Seal ; Essential Science Indicators ; Fees ; IF < 5 ; JCR ; SCOPUS ; Science Citation Index Expanded ; Web of Science Core Collection

QR Code for this record

The record appears in these collections:
Dokumenttypen > Aufsätze > Zeitschriftenaufsätze
Dokumenttypen > Bücher > Buchbeiträge
Fakultät für Mathematik, Informatik und Naturwissenschaften (Fak.1) > Fachgruppe Biologie
Publikationsserver / Open Access
Öffentliche Einträge
Publikationsdatenbank
163620
160000

 Datensatz erzeugt am 2024-01-24, letzte Änderung am 2024-03-06


OpenAccess:
Volltext herunterladen PDF
Dieses Dokument bewerten:

Rate this document:
1
2
3
 
(Bisher nicht rezensiert)