; ; ;
In
Journal of DeafMind & DeaDidaktik 1(5.3), Seiten/Artikel-Nr.:22
2024
This article is the peer-reviewed version of the preprint published on ResearchGate (DOI: 10.13140/RG.2.2.12325.31207).Open Access under CC BY 4.0 license.Published in the Journal of DeafMind & DeafDidaktik, Vol. 1, Issue 5.3 (2025).Editorial review by the Deaf Journal editorial board.
Online
DOI: 10.13140/RG.2.2.12325.31207
URL: https://publications.rwth-aachen.de/record/1019726/files/1019726.pdf
Einrichtungen
Inhaltliche Beschreibung (Schlagwörter)
Deaf education (frei) ; DeafDidaktik (frei) ; cognitive development (frei) ; inclusion (frei) ; language deprivation (frei) ; sign language (frei)
Restricted:
PDF
Dokumenttyp
Journal Article
Format
online
Sprache
English
Anmerkung
Peer reviewed article
Interne Identnummern
RWTH-2025-08487
Datensatz-ID: 1019726
Lizenzstatus der Zeitschrift
Journal Article (Other)
Die verheerenden Auswirkungen von Sprachdeprivation und fehlgeleiteter Diagnostik bei tauben Kindern mit kognitiven und sprachlichen Störungen in medizinischen Zentren, Förder- und Bildungseinrichtungen
Journal of DeafMind & DeafDidaktik 1(5.1), 22 (2024) [10.13140/RG.2.2.36275.44320]
Files
BibTeX |
EndNote:
XML,
Text |
RIS
Journal Article
Die verheerenden Auswirkungen von Sprachdeprivation und fehlgeleiteter Diagnostik bei tauben Kindern mit kognitiven und sprachlichen Störungen in medizinischen Zentren, Förder- und Bildungseinrichtungen
Journal of DeafMind & DeafDidactics 1(1), 1-22 (2024)
Files
BibTeX |
EndNote:
XML,
Text |
RIS
|
The record appears in these collections: |