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http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

Avoiding structural redundancies between the vehicle body and the battery housing based on a functional integration approach

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In
Automotive and engine technology 7(3/4), Seiten/Artikel-Nr.:197-208

Impressum[Cham, Switzerland] : Springer International Publishing

ISSN2365-5127

Online
DOI: 10.18154/RWTH-2022-04291
DOI: 10.1007/s41104-022-00106-8

URL: https://publications.rwth-aachen.de/record/844906/files/844906.pdf

Einrichtungen

  1. Lehrstuhl und Institut für Kraftfahrzeuge (ika) (414110)

Projekte

  1. OA - Open Access Publikation mit Unterstützung der Universitätsbibliothek der RWTH Aachen University (X021000-OA) (X021000-OA)
  2. Entwicklung einer gewichtsoptimierten Batteriegehäusestruktur für Volumenfahrzeuge (BMWi-3349) (BMWi-3349)

Thematische Einordnung (Klassifikation)
DDC: 600

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Dokumenttyp
Journal Article

Format
online

Sprache
English

Anmerkung
Peer reviewed article

Interne Identnummern
RWTH-2022-04291
Datensatz-ID: 844906

Beteiligte Länder
Germany

 GO


Creative Commons Attribution CC BY 4.0 ; OpenAccess

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Faculty of Mechanical Engineering (Fac.4)
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414110

 Record created 2022-04-26, last modified 2025-06-23


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