h1

h2

h3

h4

h5
h6
http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

How authenticity impacts validity: Developing a model of teacher education assessment and exploring the effects of the digitisation of assessment methods = Über Validität und Authentizität: Effekte des Transfers von Testinstrumenten in ein digitales Format auf die erhobenen Aspekte der professionellen Handlungskompetenz

; ; ; ; ; ; ; ;

In
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft : ZfE 26(3), Seiten/Artikel-Nr.:601-625

ImpressumBerlin ; Heidelberg: Springer : VS Verl. für Sozialwissenschaften

ISSN1862-5215

Online
DOI: 10.1007/s11618-023-01154-y

DOI: 10.18154/RWTH-2023-08276
URL: https://publications.rwth-aachen.de/record/967857/files/967857.pdf

Einrichtungen

  1. Lehrstuhl für Experimentalphysik I A und I. Physikalisches Institut (131110)
  2. Fachgruppe Physik (130000)


Thematische Einordnung (Klassifikation)
DDC: 370

OpenAccess:
Download fulltext PDF

Dokumenttyp
Journal Article

Format
online, print

Sprache
English

Anmerkung
Peer reviewed article

Externe Identnummern
SCOPUS: SCOPUS:2-s2.0-85161271954
WOS Core Collection: WOS:001004471600001
PubMed: pmid:37359180

Interne Identnummern
RWTH-2023-08276
Datensatz-ID: 967857

Beteiligte Länder
Germany

Lizenzstatus der Zeitschrift

 GO


Medline ; Creative Commons Attribution CC BY 4.0 ; OpenAccess ; Clarivate Analytics Master Journal List ; DEAL Springer ; Essential Science Indicators ; IF < 5 ; JCR ; SCOPUS ; Social Sciences Citation Index

QR Code for this record

The record appears in these collections:
Document types > Articles > Journal Articles
Faculty of Mathematics and Natural Sciences (Fac.1) > Department of Physics
Publication server / Open Access
Public records
Publications database
130000
131110
139020

 Record created 2023-08-27, last modified 2025-10-20


OpenAccess:
Download fulltext PDF
Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)