h1

h2

h3

h4

h5
h6
http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

Grammatikunterricht heterogenitätssensibel gestalten : Überlegungen zur Passung von Lerninhalten und heterogenen Lernvoraussetzungen aus psycholinguistischer, kognitionspsychologischer und (sonder)pädagogischer Perspektive = Designing diverse Grammar Education. Considerations on the Alignment of Learning Content and Heterogeneous Learning Requirements from Psycholinguistic, Cognitive Psychological, and (Special) Educational Perspective

; ; ;

In
Zeitschrift für sprachlich-literarisches Lernen und Deutschdidaktik : SLLD(z) 5, Seiten/Artikel-Nr.:1-25

ImpressumBochum : Ruhr-Universität Bochum

Online
DOI: 10.46586/SLLD.Z.2025.12622


Einrichtungen

  1. Lehr- und Forschungsgebiet Fachdidaktik Deutsch (Literaturdidaktik) (792820)

Projekte

  1. LBZ-07 - Publikationen Lehramt RWTH Aachen aus der Fakultät 7 (LBZ-07) (LBZ-07)


Dokumenttyp
Journal Article

Format
online

Sprache
German

Anmerkung
Peer reviewed article

Interne Identnummern
RWTH-2025-10998
Datensatz-ID: 1024133

Lizenzstatus der Zeitschrift

 GO


QR Code for this record

The record appears in these collections:
Document types > Articles > Journal Articles
Faculty of Arts and Humanities (Fac.7)
Documents in print
Public records
792820

 Record created 2025-12-22, last modified 2025-12-23



Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)