h1

h2

h3

h4

h5
h6
http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

Professional knowledge affects action-related skills: The development of preservice physics teachers' explaining skills during a field experience

; ; ; ; ; ; ; ; ;

In
Journal of research in science teaching 57(10), Seiten/Artikel-Nr.:1554-1582

ImpressumNew York, NY [u.a.] : Wiley

ISSN1098-2736

Online
DOI: 10.18154/RWTH-2020-06506
DOI: 10.1002/tea.21632

URL: https://publications.rwth-aachen.de/record/792944/files/792944.pdf

Einrichtungen

  1. Lehr- und Forschungsgebiet Didaktik der Physik und Technik (139020)
  2. Fachgruppe Physik (130000)
  3. Lehrstuhl für Experimentalphysik I A und I. Physikalisches Institut (131110)

Projekte

  1. LBZ-01 - Publikationen Lehramt RWTH Aachen aus der Fakultät 1 (LBZ) (LBZ)
  2. LBZ - Publikationen Lehramt RWTH Aachen (LBZ) (LBZ)

Thematische Einordnung (Klassifikation)
DDC: 500

OpenAccess:
Download fulltext PDF

Dokumenttyp
Journal Article

Format
online, print

Sprache
English

Anmerkung
Peer reviewed article

Externe Identnummern
SCOPUS: SCOPUS:2-s2.0-85084807416
WOS Core Collection: WOS:000533363400001

Interne Identnummern
RWTH-2020-06506
Datensatz-ID: 792944

Beteiligte Länder
Germany

Lizenzstatus der Zeitschrift

 GO


Medline ; Creative Commons Attribution CC BY 4.0 ; OpenAccess ; Clarivate Analytics Master Journal List ; Current Contents - Social and Behavioral Sciences ; DEAL Wiley ; DEAL Wiley ; Essential Science Indicators ; IF < 5 ; IF < 5 ; JCR ; SCOPUS ; Social Sciences Citation Index

QR Code for this record

The record appears in these collections:
Document types > Articles > Journal Articles
Faculty of Mathematics and Natural Sciences (Fac.1) > Department of Physics
Publication server / Open Access
Public records
Publications database
130000
131110
139020

 Record created 2020-06-22, last modified 2023-05-11


OpenAccess:
Download fulltext PDF
Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)